♥ Andra april - Långfredag

God morgon!

I dag är det Långfredag och i dag skiner solen faktiskt ute och nästan inget moln ser man ute på himlen, så i dag ska jag nog ut en stund innan jag ska börja fixa mig och duscha för att åka hem till min moster med familjen (Mamma, styvpappa, syster och bror) på påskmiddag. Undra om det är varmt ute bara? För i bland räcker det inte att solen är framme..

Åh! Just nu när jag ser solen skina och inga moln på himlen, får jag en längtan till sommaren då man kan äta frukost ute i bara bikini och mysa och svettas som bara den.. Lite annat mot nu, men den tiden kommer så småningom också.

I morgon är det 3 veckor kvar tills jag blir 21 år, känns härligt och nästan ofattbart att man är så gammal/ ung. Ska börja planera hur jag ska bli firad då, men tror jag ska bjuda släkten samma dag som jag fyller år iaf. på fika och middag.. Hoppas bara man kan sitta ute då, för vi har så litet när det kommer över 20 st. hit men det ska nog gå bra, men får klämma ihop sig!

Glad påsk förresten!



Jag på min 18-årsdag


Kommentarer
Postat av: Katrin

Hade du en bra påskhelg? :L)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0