Svaren!

I dag har jag haft fullt upp med pluggandet eftersom det är inlämning snart på programmeringskursen. Ska snart i väg till min pojkvän och tänkte svara på lite frågor innan jag går som ni ställt till mig i Frågestunden, skriv gärna fler frågor om ni vill..

♥ Vad njuter du mest av i ditt liv?
Svar:
Svår fråga, men det måste nog vara att vara flickvän till min pojkvän.

♥ När blev du tillsammans med din pojkvän?
Svar:
5 december 2008.

♥ Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Svar:
Jag skulle sparat de mesta, men åkt på världen-runt-resa och tagit med min pojkvän iaf. och kanske några fler.

♥ Hur lång är du?
Svar:
1.66 cm.

♥ Vad vill du göra när du blir stor?
Svar:
Är jag inte tillräckligt stor? Nerå, men jag vill skriva en bok, och även börja jobba inom it-braschen.

♥ Röker du?
Svar:
Nej, men jag håller på att sluta snusa.

♥ Läser du någon storbloggares blogg?
Svar:
Vilka är de? Typ blondinbella, kenza osv.? Isf. är svaret nej.

♥ Om du fick vara en artist eller kändis för en dag, vem skulle det vara och varför?
Svar:
Svårt val, finns väldigt många! Men jag skulle nog välja Britney Spears!

♥ Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? hur träffades ni?
Svar:
Nu på Lördag så är det 9 månader, och vi träffades genom hans bror (För vi var gamla klasskompisar) för ca. 2 år sedan.


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: varsegod :)

jag vet, hetl sjukt och såå egoisktiskt.

Postat av: ida

sv: vassego. vilka kul frågor du fick :)

Postat av: Anneli

Vad tycker du om Canada Goose & Fjällräven inkl. alla dunjackor som innehåller äkta dun?

Berätta lite kort om din åsikt! :)

Postat av: Natasha

Svar: Tack så mycket! :D

Postat av: Tessan

Tack så mycket för hjälpen med rutan som kommer upp! :D

Postat av: Bella

ja visst är dom:D!

Postat av: Elly

hej, allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0