Slut på plugget för i dag!

Nu är det plugg-stopp för i dag, känner att min hjärna inte orkar mera programmeringsspråk, man blir helt konstig av alla olika tecken osv. kommer nog börja drömma om det här snart..

Ska iaf. troligtvis till min pojkvän i kväll lite senare, ska bli mysigt. Han har sovmorgon i morgon, så det är härligt.. Slippa gå upp vid 7.30 men jag måste nog börja göra det snart så jag får riktiga strukturerade dagar med plugg, mat och träning.

Ska faktiskt börja träna i dag hade jag tänkt! Blir endast att stå på våran Orbi-trech vi har hemma, samt långpromenad lite senare, men det är alltid nått.




Kommentarer
Postat av: Hilea

hoppas du får en bra dag.

Postat av: Amanda

du har en sjukt fin blogg!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0