♥ Idol och AA

Nu har jag pluggat klart för i dag känner jag, skulle igentligen ha 2 inlämningar i dag men den ena har jag inte hunnit arbeta klart med och den andra hittar jag inte programmet som jag ska lämna in själva uppgiften med så jag får vänta med det tills i morgon känner jag eftersom jag suttit och pluggat i stort sätt hela dagen..

I kväll är det absolut helt klart veckans bästa tv-kväll, först är det Idol och sedan direkt efter de är det AA (Andra avenyn) Så nu vet ni vad jag ska göra i kväll..

JUSTE! Har fått frågor om mitt bruna hår, har inte visat bild än jag vet, men det kommer naturligtvis och tänkte även visa vilka hårfärger jag använde på mitt kritvita hår innan jag började förvandlingen till mitt mörkbruna hår eller vad det nu är för färg av brunt jag har..

Kommer i morgon, så kika gärna in i morrn och spana in dem inläggen om hårfärg.

Kommentarer
Postat av: Denise

SV: Ja visst är den bra! Kan lyssna på den hur många gånger som helst! ;D

Postat av: sandra

idol är så sjuktkul haha :-)

Postat av: cecilia

sv. visst är dom snygga! (:

hur är det med dig då? :)

Postat av: Anonym

Åh älskar idol!

Postat av: Elle

Hmm, gissar att du är ironisk då jag själv tycker att dom är katastrofala. Haha!!

...om inte så får man ju tacka.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0