♥ 090930 - Onsdag (Shopping & Möte)

Dagarna bara rullar på i rusande fart och jag hinner inte med allt plugg som måste göras, blir lite halv galen när jag tänker på det här men grips iaf. inte av stress eftersom jag vet att allt kommer att ordna sig som det alltid brukar göra för min del.

I dag är planerna som så att jag ska följa med min styvpappa och min lillebror Charlie och handla skor, får se om jag hittar några bara eftersom jag är ganska kräsen när det gäller skor (Men ändå har jag typ 50 par eller fler?)

Har velat ha stövletter nu ett tag som passar när man har jeans, för då slipper man ha höga stövlar som det blir varmt att ha (Tänker på krogen nu i höst/ vinter) och jag brukar alltid frysa när jag har pumps eller liknande.. Problemet är bara att jag inte har hittat några som faller mig i smak. Får hoppas turen har vänt nu bara.

Möte har jag även i dag som alla andra Onsdagar. Mötet börjar vid kl.18 i kväll och håller på några timmar, lite halv tråkigt kanske men ett måste.. Så skönt att ha möte via datorn ska ni veta, riktigt bekvämt..

I morgon ska jag nog träffa älsklingen igen, längtar redan faktiskt! Känns som om man ska tröttna med tiden att träffas, men jag känner snarare tvärtom och jag vet att han känner samma sak för mig.. Älskar han så jättemycket! Vi började träffas i oktober förra året, i stort sätt varje helg och sedan blev det i veckorna och på helgerna när vi blev tillsammans och så har det fortsatt vara också.. Fast i sommar när han var ledig, träffades vi i stort sätt varje dag.. Nu har vi snart träffats i 1 år och har även snart 1 årsdag tillsammans, ska bli så underbart att fira den tillsammans med dig!


Bild: Jag


Kommentarer
Postat av: Carolina

Du var grymt söt!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0