♥ 090929 - Tisdag

I dag är det Tisdag och kom hem för ett tag sedan från min pojkvän, alltid så skönt med tisdagar eftersom han har sovmorgon då. I går när jag kom till han så var det fotbollstittande, men jag och hans mamma kikade på Idol och såg att Calle gick vidare, åh han var så grym i går tyckte jag! Och han gick vidare direkt i går också, kalas!

Känns som om man inte har så mycket att skriva om just nu, måste iaf. plugga på mina examinationer men jag orkar verkligen inte.. Ska nog iaf. försöka plugga järnet nu så kanske man kan belöna sig med ett par skor? Alltid trevligt att belöna sig.. Fick iaf. reda på i dag att min HMs beställning blev försenad en vecka, så jag får inte de den här veckan som jag hoppades.. Så jag kanske måste bege mig ut och shoppa nån klänning eller så eftersom jag och älskling kanske ska till Enköping på Oktoberfesten på lördag..

Nej, nu ska jag återgå till pluggandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0