♥ 090928 - Plugg & Träning

I dag blir det troligtvis inte så värst mycket bloggning eftersom jag har inlämningar att arbeta med i plugget samt ska jag hinna träna plus lite annat innan jag ska hem till min underbara pojkvän (Som jag saknar mest just nu, för att vi inte träffats på några dagar nu!)

Började faktiskt träna lite i går, lite mage och armar motion osv. men i dag blir det alltså "Riv-start" men försiktigt naturligtvis eftersom jag inte tränat nu på ganska länge.. För ni vet väll det att man inte ska ha för tunga vikter eller gå in för hårt i träningen för snabbt(?)

Ha en underbar dag iaf. alla därute! Så ska jag försöka kika upp "Dagens vill ha" och publicera här.. Ska iaf. tipsa om en hemsida om kändisar osv. ganska bra faktiskt! Så om ni inte redan har upptäckt den så kika gärna in på den. Ska bara leta upp den, har inte sparat den eller något på den här datorn och glömt bort vad hemsidan heter, så bra var den kanske(?) Nejdå, jag är bara glömsk annars är den kalas bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0