090924 - Torsdag

I natt sov min pojkvän hos mig och han började tidigt i dag, så jag vaknade cirkus Kl 6.45 grymt tidigt för att vara jag! Det sköna är när man kan somna om och det gjorde jag, men blev ändå väckt av kaffe vid kl 8.15, den tiden är lite mer skaplig.

I dag är det plugg som gäller för fulla muggar, ska läsa i böckerna lite som jag äntligen fått hem och göra uppgifterna som står där..

Känns lite otroligt att det snart är Oktober (?) Känns som om jag tog studenten nyss eller fyllde 20 (April - Maj) Ska inte klaga för hösten brukar vara fin här i Sverige osv. men jag har svårt att tänka mig att det ska bli kyligare och man kan inte går runt utan jacka längre ute.. Snart är våren här igen.


Bild på mig från vasaparken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0