090914 - Måndag

God kväll! Helgen har varit super härlig, och har inte haft tid till att skriva något i bloggen som ni kanske märker inte ens har jag haft tid till att skaffa mig en ny header, men det kommer.. Tänkte lägga in en "tills-vidare-header" men den nya kommer så småningom.

Snart kommer min älskling hit, och han ska få sig en överraskning, berättar inte vad det är, utan berättar det senare när han varit här oså, vill inte skriva något om den innan han själv upplevt den eller hur man ska säga.

Pluggandet går bara bra, men har som sagt inte fått mina böcker ännu, så det står stilla.

Kommentarer
Postat av: arta

Snygg blogg!

Postat av: Marcus

låter toppen det! (Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0