090911 - Fredag

God middag bloggen!

Har inte hunnit skriva något nu på några dagar för jag har haft fullt upp med utbildningar, inlämningar och e-möten osv. men nu har jag äntligen tid för ett inlägg här i bloggen.

Som ni ser (Iaf. ni som varit inne här på bloggen tidigare) Ser att jag har ändrat min design lite, och just nu ångrar jag mig för jag har inga idéer eller ork kvar till att fixa om den.. Varför ens börja fixa om är frågan. Ska iaf. försöka fräscha till den lite efter jag pluggat lite.

Har ni några idéer om hur den kan se ut? T.ex. tips på fin header osv. Såklart ni som hjälper mig blir länkade i bloggen.


Jag i våras


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0