090907 - Måndag

God morgon!

Sitter just nu i pyjamas och har ätit frukost osv. och ska börja plugga nu. I morgon är det inlämning i Kurs1 "Laboration 1" och det är det knepigaste jag någonsin ska lämna in/ ska jag någonsin! För det första förstår jag inte ett skit, och för det andra står det ingenstans hur man ska gå till väga och för det tredje så är jag helt lost.. Enligt forumen på högskolans portal, är inte bara jag som är helt lost, så det känns skönt iaf.! Alltid skönt att inte vara ensam om ett problem, men man får dock inte ge varandra tips om hur lösningen ska lösas, utan bara ge varandra tips på hur man kan tänka osv. vilket är klurigt..

Får nog mejla min lärare i kursen (Objektorientering med java) och berätta hur jag känner, och be henne om tips.. För det är alltid lättare (Troligtvis) och få beskrivning av sin lärare än av någon elev, för de ska väll kunna förklara på ett bra sätt tycker man..

Skriver mer senare, nu är det plugg som gäller! (Till kl. 17!)

Kommentarer
Postat av: Adam

Låter intressant, vad är det om ?

Postat av: malin

Tjing

fin blogg du har!

Kika gärna in på min :)

Kramar!

Postat av: amanda ingo.

Du har jätte fin blogg.

Rolig och läsa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0