090906 - Söndag

God kväll!

I dag är det Söndag och helgen lider snart mot sitt slut, har faktiskt både haft full fart men ändå inte i helgen.. I Fredags var jag hemma hos min pojkvän och hade myskväll, för i går hade vi ju 9 månaders dag.. Sen i går pluggade jag hela dagen/ kvällen och i dag har vi firat min lillebror som fyller 1 år i morrn! Grattis till honom!

I dag blev jag bjuden av min storasyster på middag, så vi var ute och åt, supermysigt! Tack så mkt! Nu blir det ännu mer plugg, för det är inlämning på tisdag kl. 12 och jag har inte förstått riktigt ännu hur jag ska göra. Håller ju på med programmering med Java, och det är inte de lättaste ska ni veta! Men jag ger inte upp i första taget, kommer vara jätte glad sen när jag kommit på.. Lite som knep och knop kan man säga, jobba med hjärnan riktigt ordentligt!


Jag och syrran vintern 2007


Kommentarer
Postat av: Veronica

Nu har jag lagt till dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0