090901 - Tisdag

God morgon!

I dag är jag ganska slut men det är nog för att jag vaknade för inte så längesen av att min pojkväns alarmklocka ringde.. Så när man tagit sig en kopp kaffe så vaknar man nog till, och kan påbörja veckans plugg på programmerings- kursen.

Har sett att jag fått mejl också, om att jag kommit in på andra högskolor än Gotland (Där jag pluggar just nu) Så det måste jag ta och fixa idag, för jag vill bara gå på Gotland inte plus alla andra kurser, blir för mycket. Bättre att någon som vill gå där i stället och har tid, får den platsen.


Bjuder på en sensommarbild
Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: sarah

så himla fin bild !

Postat av: Areyanna

Jätte vackert=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0