♥ Varit hemma hos..

I dag har jag varit hemma hos min kompis Elise och spanat in hennes rum, var hur fint som helst! Vi spanade in lite affärer medans vi var i mörby när jag kom dit.. Var på jakt efter en mys mössa, men jag hittade ingen sådan, utan blev en vanlig enkel stickad svart mössa med rosett.

Åkte hem i "rusningen" och jag är så förbaskat glad att jag slipper kollektivtrafiken varje dag! Usch, stackars människor som åker varje dag säger jag bara.. Blir så svettigt och äckligt när man pälsar på sig i sånna här kalla tider osv. osv.

Pratat lite med min pojkvän i dag också, han åker i morgon hem från Thailand, måste ärligt kännas jätte jobbigt.. Veta att man kommer hem där det är kallare, semestern är över osv. men det bästa är ju att han kommer hem naturligtvis.


Elise och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0