♥ Höstlov

Kom på att det är många i vårt avlånga land som har höstlov denna vecka, gud så skönt att vara ledig! Det behöver man absolut..

När man pluggar på högskola har man inga lov, inte ens över julen.. Man är naturligtvis ledig från lärarledda lektioner osv. men man har fortfarande uppgifter osv. att arbeta med eftersom kurserna oftast avslutas vecka 2-3. Ska säga rent generellt, för det är klart att det är olika från utbildning till utbildning.

Hoppas ni som har höstlov, att ni får det trevligt!


Min pappas öppna spis där jag var på mitt sista lov


Kommentarer
Postat av: THERÉSE

ah, det är helt underbart med lov!^^

Postat av: Linnea

Therese; Aa det kan jag förstå =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0