♥ 091030 - F r e d a g

God morgon! I dag är det äntligen fredag som sagt och i dag flyttar min syster ut ur hennes lya och ska nu på tillsammans med en kompis i en lägenhet.. Måste åka dit och kika hur hon har det!

Skulle hjälpt henne med flytten i dag, men jag har mycket plugg som jag måste ta tag i så jag hinner inte åka till Uppsala fram å tillbaks.

Mamma har ju varit ledig i går och i dag, lite halv skönt faktiskt för hon brukar aldrig vara ledig annars.

Nu ska jag kika Våra bästa år innan jag fortsätter plugga.

Kommentarer
Postat av: alexadnra

ja visst är det härligt med fredagar:)!

sötblogg:)!

Postat av: Bella

Hej fin blogg du har=)

Vad sägs som att lägga till varandra på bloglovin?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0