♥ 091028 - O n s d a g

I dag är det som sagt Onsdag - lill lördag och jag har haft en fullspäckad dag i dag från att läsa alla mina mejl jag fått samt shopping och besök.

♥ Vakna kaffe & frukost samt lek med lillebror såklart Åh han är så söt!

♥ Kika upp dator på internet tillsammans med min styvpappa eftersom det inte fanns några bra häromdagen när jag kikade eftersom man har sina krav på hur sin dator ska vara. Ville först ha en rosa och runt 13-15 tum, men det var bara att glömma.. För en sån dator finns endast av märket Sony Vaio och kostar drygt 8.000 - 12.000 kr.

♥ Hittade iaf. 3 olika datorer så vi åkte genast och köpte en utav de. Det blev en Acer 15,6 tum. Eftersom det inte blev en rosa dator, fick jag hålla mig till en rosa mus ist.

♥ När jag kom hem kom min barndomskompis Timmy över på fika med hans söta dotter. Han har flyttat till Halmstad så man träffar inte honom så mycket, men trevligt att han kikade över iaf. Samt installera min nya dator.

♥ När han och hans dotter åkt, kom min mamma / min styvpappas kompis Daniel över på fika samt så skulle han piffa upp CV:n som han gör så bra.. Så jag satt länge och pratade med honom hur man ska skriva osv. för det är såhär att han har arbetat som att anställa människor vilket innebär att man läst vad människor skrivit och vet hur samt vad man ska skriva och uttrycka sig på.. Vilket är ett stort plus att veta!

♥ Middag i dag lagade jag wok med ris riktigt gott!

♥ Somnade på soffan ca. en halv timme

♥ Min styvpappas kompis Per kom över och spana in min nya dator med Windows 7.

♥ Diska

♥ Mamma kom hem vid ca. 21 och såklart var jag tvungen att prata lite med henne eftersom jag inte träffat henne på hela dagen.

Nu är klockan snart 23 känns som om dagen bara har rusat iväg. Har iaf. hunnit kolla mejlen igen och jag har möte med min lärare i morgon över webben för hon ska hjälpa mig med kursen i programmering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0