♥ 091023 - Fredag

I dag är det äntligen fredag och jag känner att jag inte vill ha just fredag för då har jag mindre tid att göra klart mina kurser som ska vara klara här när som helst.. Usch! I dag blir det till att plugga järnet om jag ska komma in på nästa kurs i programmering som tillhör mitt program på högskolan..

Jag är lite spänd över om jag kommer in på en ekonomi kurs till våren i Västerås, skulle iaf. vara grymt roligt att plugga ekonomi igen och se hur det är.. Om något sitter kvar från Företagsekonomin jag läst på gymnasiet, fick ju MVG i den kursen så jag får hoppas det är värt någonting..

Helgen ser ut som sådant att jag måste plugga i första hand och sedan får vi se om det blir något mer.. Just nu känner jag att plugget måste komma i första hand eftersom det är väldigt viktigt att klara kurserna, speciellt på högskolan.

Saknar min älskling fruktansvärt mycket just nu! Han är i Thailand för de som inte vet.. Känns som om man nästan har drömt nu i 1 år om att man haft honom vid sin sida eftersom vi har pratats vid varje dag och träffats hela tiden.. Vill bara han ska komma hem och sova bredvid mig igen.. Ta mitt täcka, ligga på min kudde när jag sover, hålla om mig så jag vaknar.. Ni vet börjar till och med sakna de där grejerna man annars brukar irritera sig på, och då har det gått för långt! Skämt-o-sido.. Saknar honom bara helt enkelt! Men han kommer hem om ungefär 1 vecka, en lång sådan..

 
Jag & mitt ♥ på min student 29 maj 2009


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin bild =) Har du inte fler kort från din student?


URL: http://sa
Postat av: Anonym

Gulliga ni är =)

Postat av: Lina

Oj glömde skriva namn =)

Postat av: Anonym

Gud vad roligt Linnea att du sökt ekonomi igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0