♥ 091016 - Fredag

Känns helt otroligt att det redan är Fredag faktiskt men det känns ändå naturligtvis bra, eftersom tiden går ner sakta men säkert tills min pojkvän kommer hem, börjar sakna honom nu igen! Tiden går fort, så han är nog hemma fortfare än man tror hos mig igen.

I kväll kanske jag ska hem till en kompis, får se hur det blir med det och såklart ska jag även plugga i dag med mina examinationer.. Kurserna är snart avslutade så gäller att hinna med i tempot nu.

Hösten är rejält på ingång nu och jag ska nog bege mig snarast och kika på en pälsjacka (fejk naturligtvis) tycker de ser så ursköna ut, men vi får se om det blir köp eller ej. Har ju min fjällis iaf. från förra året som jag garanterat kommer använda i år igen..

Kommentarer
Postat av: Jemini ♥

Gästbloggare sökes!

Är du en glad, sprallig,

rolig person med mycket energi,

go personlighet och rolig humor?

Då är DU min nya gästbloggare!

Släng in en kommentar på min

blogg och skriv varför jag ska välja just dig!

Pusshej /Jemini ♥

Postat av: sötast

härligt med fredag ja! fin blogg du har också. gillart!

Postat av: Mimi ♥

Godkväll! :)

Allt bra med dig? :D

Postat av: Hannah - make-up artist & hairstylist

Gud va söt du var! :)

Postat av: rebecca

hejhej, kunde du hjälpa mig? :)

kram becca

Postat av: Josse

Har du lust att hjälpa mig med min header?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0