♥ 091014 - Onsdag

Kom hem för någon timma sen från min älskade pojkvän, han åker till thailand i dag så klart man ville vara kvar så länge som möjligt hos honom men sen måste jag ändå tänka att jag har ett plugg att sköta..

Han åkte iaf. till arlanda för ca. en timme sen och hans flyg går om några timmar så jag hinner nog prata lite mer med honom innan han lämnar sverige.. Så himla overkligt att jag inte kommer få vakna upp med honom bredvid mig på några veckor nu, men jag vet att han kommer hem sen igen och det är huvudsaken..

I dag blir det plugg och troligtvis möte i kväll igen med OOP-kursen.. Förstår inte mycket i den programmeringskursen men det trillar nog ner snart och jag förstår.


Kommentarer
Postat av: becca

okej väldigt fin:) jag hade velat ha typ som din, du hade inte velat hjälpa lite?:)

Postat av: becca

SV; Hade velat ha det rosa som du har:) och rutorna rund dina inlägg, och den stilen på texten:)

Postat av: Anonym

fin blogg:)

Postat av: Anonym

Var med i någon av våra tävlingar som pågår just nu på bloggen, du har inget att förlora bara saker att vinna.

(om det är just du som vinner of course)



VÄLKOMMEN// Vampiresenses :)

Postat av: Anonym

sv: hejhej, är du online nu? isåfall, kan du hjälpa mig med menyn? :)

Postat av: Anonym

Lycka till =)

Postat av: Anonym

vilken fin design du har på din blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0