♥ 091004 - Söndag

I går blev det faktiskt lite stressigt och jag hade ingen tid över till att lägga in bilderna på "Veckans shopping" så får göra det lite senare i kväll ist.

Gårdagen var faktiskt helt ok, och roligt var det också! Alla skulle samlas hemma hos min pojkvän för grabbarna skulle kika på tipset så jag fick skjus upp till honom direkt efter V75 sluta.. För planerna var att vi först skulle åka till Enköping vid kl.18 sen blev det 19 och sen blev det 20, ja ni förstår vi sköt fram resan dit några timmar.. Vi kom iaf. i väg runt 22.30-23 iaf. och gud så mycket folk det var! Speciellt på dansgolvet, men så brukar det ju alltid vara men i går var det extremt.. Men man ska aldrig klaga, bättre det för det blir mycket roligare då än om det är lite folk.

JUSTE! I går spelade jag iaf. på V75 och det var första gången jag spelade, och vi (Jag och syrran) fick 5 av 7 rätt ganska duktigt tycker jag.. Var tyvärr ingen utdelning på det, men det var roligt att se när hästarna sprang osv. så det kändes som om det var huvudsaken.. Nu förstår jag lite mer varför min pojkvän vill kolla på fotbollsmatcher han spelat på, för det blir så mycket mer spännande..

Snart blir det pizza till middag, alltid så väl till hands dagen efter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0