♥ 091002 - Fredag!



God morgon! Har nästan precis kommit hem från min pojkvän.. Han började vid 8-tiden men jag fick skjus av hans mamma hem till mig så jag blev kvar lite extra hos honom när han gått till jobbet, drack kaffe åt frukost osv. med hans mamma.. Alltid trevligt!

I dag är det fredag och det känns faktiskt inge bra att det redan är fredag! Har massa inlämningar denna vecka och har inte hunnit med att göra allt, så jag får se hur jag ska få tiden att räcka till.. Ska iaf. prioritera "Examination 2 -boxmodellen" i webbdesign kursen jag läser på umu (Umeå universitet) eftersom de "stänger" möjligheten att lämna in uppgifter efter deadline och i de andra kurserna jag läser på gotland högskola har individuellt och man får lämna in när man vill i stort sätt, bara man hinner inom ramen då kursen är. Nog om det..

Nu ska jag sätta i gång med dagens plugg!


Kommentarer
Postat av: tove

fin blogg :)

Postat av: emilia widerström

vilken fin blogg du har:D

ska vi lägga till varandra på bloglovin? :)

Postat av: Johanna

Tack så mycket för kommentaren :) har läst igenom din blogg och gillar den verkligen så här kommer jag nog att titta in ofta! Nu har du min adress också :) ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0