♥ 091001 Oktober & Höstkänslor

Känns helt otroligt att det är 1 oktober i dag! Hörde av mamma att det var omkring 2 grader här i morse eller i natt, för några dagar sedan var det typ 17-19 grader. Går alltid så snabbt och man känner att man inte riktigt hinner med i dessa förändrar-temperatur-tider.. Snart säger det nog "pang" och vi har snö upp till öronen..

I dag har det varit plugg såklart och när min mamma kom hem från jobbet gick vi alla ner till centrum och jag handlade lite grejor.. Var riktigt kyligt ute i dag, eller inte kallt så utan man känner att det är höst i vindarna och att temperaturen börjar krypa nedåt sakta men säkert.

I kväll ska jag över till min pojkvän och sova över där, ska bli riktigt mysigt för jag saknar honom så! Eller iaf. en aning för han är alltid så mysig att träffa.

Nästa vecka har han och jag 10 månader tillsammans och jag tänkte kanske ha en "Kärleksvecka" men intervjuer osv. från andra vad de tycker och hör av dig gärna om du vill medverka.. Eller skriv bara till mig och berätta vad du tycker är kärlek osv. och såklart glöm inte din bloggadress! (Om du har någon!). Du kan givetvis kommentera här i inlägget om detta eller skicka mejl till mig. (Mejlen hittar du långt upp på vänstersida.


Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

Vi har också minusgrader på morgonen :) Fast det är mysigt tycker jag, man får ju sätta få sig så mycket sköna kläder :D



Allt bra med dig annars då?

Postat av: Anonym

Jag har frågestund i min blogg, och skulle bli väldigt glad om du ställde en eller flera frågor. Kom ihåg, inga frågor är för dumma! Klicka här för att ställa frågor: http://potatismos.blogg.se/2009/october/entry-52534023.html#comment

Postat av: monia

hej! Fin blogg du har :) Hittade dig på Mer-trafik och tänkte tipsa om en liknande sida där du får ÄNNU fler besökare: Bloggtrafik! Funkar likadant som Mer-trafik.. Använd dig av båda sidorna så får du ännu fler besökare :) registrera dig på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=monia och börja surfa :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0