♥ Filmtips "Johan Falk"

Filmtipset är såklart "Johan Falks" filmerna eftersom jag såg en av de i går (Den första av 6st) tydligen finns det även en triologi och såklart har jag redan sett de, började i fel ände kan man säga, men de är lika bra för det!

Det finns 6 filmer (Serie filmerna) med Johan Falk i spetsen och de heter;
1 av 6 Johan Falk - GSI
2 av 6 Johan Falk - Vapenbröder
3 av 6 Johan Falk - National Target
4 av 6 Johan Falk - Leo Gaut
5 av 6 Johan Falk - Operation Näktergal
6 av 6 Johan Falk - De Fredlösa


CDON.COM



Även så finns det en triologi med Johan Falk..


JOHAN FALK ACTIONTRIOLOGI (KOMMER FÖRE SERIEFILMERNA)

NOLL TOLERANS
Den första filmen i trilogin utspelar sig under julhelgen i Göteborg...
Läs vidare HÄR

LIVVAKTERNA
I den andra filmen säger Johan Falk upp sig och tar kontakt med en livvaktsfirma...
Läs vidare HÄR

DEN TREDJE VÅGEN
I den tredje filmen som utspelar sig på den europeiska kontinenten, blir Johan Falk erbjuden jobb på EU:s egen polismyndighet Europol...
Läs vidare HÄR

Läs mer om alla filmerna HÄR

Så kika gärna på dessa filmer, de är super bra! Enligt mig iaf. men kika och bedöm själv..

Kommentarer
Postat av: Sanna

tusen tack för tipset och hjälpen !

Postat av: Jessica- tre killar och en tjej

Johan Falk-filmerna är väldigt bra allihop, men de sex sista är klart bäst. Kanske för att jag gillar när det är verklighetsbaserat, och de baseras på infiltratören Peter Rätz liv.. Har sett alla sex och kommer ge åtminstone ett par av dem till min Johan Falk-galna pappa!



Tack för tipset, nu ska jag sätta mig och kolla på en av dem igen, faktiskt. Så bra är de.. ler

Ha en fortsatt bra Måndagkväll!

Mvh

Jessica

Postat av: J

Tittar in, hitttade din blogg via nybloggat och katagorin filmer. Har inte sett de här filmerna men kanske borde göra det.

Postat av: Linnea

Sanna; Var så lite så =)

Postat av: Linnea

J; Ja men kika på de iaf. en och se om du tycker om de tycker jag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0