♥ 091119 - Torsdag

Vaknade runt 8-tiden i dag och det känns faktiskt hur bra som helst, en dag iaf. jag kom upp i hyffsad tid. Det är som sagt torsdag i dag och det är plugg som gäller i dag som alla andra dagar. Plugget är grymt svårt men det är bara att sätta i gång och göra klart allt så man har det avklarat och kan fortsätta med kurserna man ska gå.

Om ca. en timme är det mitt favorit program Våra bästa år, eller det är inte mitt favorit program utan det är något man kollar på bara..

Nu ska jag fortsätta leka med min lillebror Charlie innan jag sätter i gång och pluggar..


Kommentarer
Postat av: amanda

tack så mycket :)

Postat av: Linnea

AMANDA SVAR Varsegod

Postat av: Vanadesse.

hoppas du får en härlig lördagskväll! =)

Postat av: Linnea

Vanadesse Tack detsamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0