♥ 091116 - Måndag

God morgon!

J
ag vet att jag inte bloggat på hela helgen, men min helg har iaf. varit super härlig med både mysig hemmakväll till utgång & party, så lite av varje har det varit så som det ska vara.

I går såg jag och min älskling en film som hette något med "Johan Falk" och gud så bra den var! Var igentligen väldigt trött igår kväll, men när vi satte på filmen var jag inte så värst trött längre, eftersom den var så bra! Så det är nog ett filmtips för den som inte har sett..

Är iaf. hemma hos mamma från Uppsala nu, känns som om man åker fram & tillbaks hela tiden, men det är ändå skönt i sig med lite omväxling i mellan åt. För jag har ju drygt 2 veckor kvar att bo i Uppsala så måste passa på att vara där nu..

I dag ska jag fortsätta med pluggandet som vanligt, vilket känns ganska tungt i höstmörkret för jag är så trött & slut men bara att bestämma sig och sätta i gång fast det är tråkigt och jobbigt osv. Så får jag säkert något gjort till slut.

Ne, nu är det dags att sätta i gång..


Kommentarer
Postat av: Nina

Jahaa okej, så kanske det är ja :D Hehe.

Vad är det du ska syssla med nu då? Jobb, plugga?



Fin bild förresten!

Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Fin blogg :) lust att följa varandra via bloglovin?

Postat av: Sanna

vet du i vilken ordning som Johan Falk filmerna är i ? har inte sett nån och tänkte kolla in dom eftersom alla verkar gilla dom. Men får inte fram i vilken ordning dom är...=/

Postat av: Linnea

Nina; Hehe aa =) Jag pluggar ju på högskolan redan men jag har tänkt att söka ett extra jobb.. Sj? Åh tack så mkt =)

Postat av: Linnea

Ida; Tack så mkt, ja följ om du vill =)

Postat av: Linnea

Sanna; Nej faktiskt ingen aning, men min pojkvän sa han visste så kan höra med honom och göra ett inlägg om det =)

Postat av: Maria

Fin bild =)

Postat av: Maria

Fin bilden var måste jag säga =)

Postat av: Linnea

Maria; Tack så hemskt mycket =)

Postat av: Sanna

ja snälla säga gärna till när du gjort det så att jag inte missar = )

Postat av: Nina

Jaha okej :) Vad kul! Jag ska flytta till Göteborg nu i slutet av november. Där blir det jobb, vad vet jag inte, ska söka på som sjutton så får jag förhoppningsvis något inom kort :)

Postat av: Linnea

Sanna; Ja men absolut klart jag gör det =)

Postat av: Linnea

Nina; Vad roligt =) Ja, hoppas det blir någe skooj jobb =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0