♥ 091111 - O n s d a g

I dag är det Onsdag dvs. lill-lördag och vädret ute är typiskt höstväder fast som tur är regnar det inte eller så, men är ändå "rått" ute.

För varje dag som går är vi ännu en dag närmare jul och nyår, det känns underbart eftersom jag älskar julen, alla lampor osv.

Får se var man ska fira julen i år, för det är ganska snart eller man måste börja planera vart man ska fira den. Min syster har planer på att kanske åka ner till Småland och fira julen med våran pappa och tjej osv. men planerna är ännu inte klara och jag vet inte heller vad jag ska göra om jag ska evetuellt åka ner några dagar runt jul eller inte. Har inte varit ner nu på hela året och hälsat på min pappa, så jag kanske måste passa på. Det är min lillebrors första jul här hemma, så vi vill ju ändå vara med honom hos mamma, men vi får se vad som händer och sker.

Ska iaf. dricka lite kaffe nu och sedan sätta igång med pluggandet i kursen "IT-Säkerhet" där vi ska hacka ett lösenord till en pdf-fil igen samt läsa om ip-adresser osv. ja, man är inte så anonym på internet som man kan tro!


Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get

svar: ja och det va riktigt bra banor oxå =) spriten är inte värd o kallas sprit ens haha

Postat av: Sophy - What U See Is What U Get

svar: 2 veckor kvar!!!!! :D

Postat av: Roxanna

SV: Tack så jättemkt! :))

Postat av: Maria

Känner också att det är höstväder ute =/

Postat av: Linnea

Maria; Aa men visst gör det, både på gott och ont så att säga..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0