♥ 091110 - Tisdag

Har inte uppdaterat något på några dagar men det är för att det har varit lite stressigt osv. när jag var i Uppsala samt så kom min älskade pojkvän Jeppe och hälsade på mig, vilket var underbart! Men jag virrade bort oss på vägen hem till mig, men vi hittade till slut iaf. vilket var skönt.

Helgen har varit bra i övrigt, blev lite festligheter i Lördags först var jag hemma hos Linus, en kompis till min pojkvän och sedan begav jag mig till en annan fest för min pojkvän skulle ut på krogen och jag ville inte hänga med. Men det var ändå trevligt, och min pojkvän hade det bra ute på krogen så det var bra.

Är hemma just nu, men jag ska tillbaks till Uppsala i morgon eller på Torsdag, tror det blir på Torsdag faktiskt, eftersom min älskling Jeppe nog kommer till mig i morgon och jag har ju saknat honom så himla mycket när han var utomlands så jag känner att jag måste passa på att träffa honom nu när jag är hemma och han likaså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0