♥ Vilken julkalender var bäst?

Satt precis och funderade vilka julkalendrar jag kommer ihåg och tyckt varit bra genom mina 20 år, och de ända jag kan komma ihåg var Sunes jul, Mysteriet på greveholm, Pelle Svanslös och Kasper i Nudådalen osv.

Har hört att många inte tycker om de senaste julkalendrarna som varit de senaste åren när man jämför de med de lite äldre som t.ex. Sunes jul osv. Min absoluta favorit är iaf. Sunes jul, för det är så klockrent!



Min syster har alltid sagt att våran pappa är en blandning av Rudolf (pappan) i Sunes jul och Gustav (pappan) i Svensson Svensson, får se hur denna jul blir i år när jag ska ner till min pappa och fira jul med honom.. Spännande..

Kommentarer
Postat av: Sara Maria Josefine

Sunes jul måste vara den klart bäste julkalendern!

=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0