♥ Precis kommit hem..

Har precis kommit hem från min kompis Elise, hon bor i Danderyd så det tar ett tag att åka hem till lilla mig men när man väl har påbörjat resan känns det inte så långt.

Vi var på stan i dag och spanade runt, fanns faktiskt inte så värst mycket som föll mig i smak i dag faktiskt.. Kom bara hem med en pälskrage, gud så mysig den är!

Kikade lite på Idol innan jag åkte hemåt, och måste säga att jag inte hållit på Erik så mycket, men i kväll var han grym! Han hade helt enkelt bättre låtar än Calle + vinnar låten var så grym med Erik, även att Calle också var bra men liksom Erik har de där lilla extra.. Calle är ju självklart duktig, och jag hoppas han kommer släppa plattor iaf.

Dags för mig att sova nu iaf. för jag är svintrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0