♥ Julklapp till pojkvännen

Ligger i sängen just nu med min laptop, men måste bara skriva lite innan jag ska sova tänkte jag..

Julafton alltså om en vecka och jag har bara köpt en julklapp, bara en!? Tänka sig, det låter precis som jag det alltid ute så sent när det gäller allt.. Har faktiskt inte ens börjat tänka på vad jag ska ge alla i familjen osv. tycker det är så himla svårt eftersom man inte vill köpa något onödigt.

Min pojkvän åker redan på måndag till hans mormor och morfar, och jag ska på kryssning osv. i helgen så jag vet inte hur jag ska få tid till att köpa det jag tänkt till honom.. Vill inte avslöja vad jag ska inhandla till min älskling denna jul, för förra julen fick han ju inget så tänkte slå på stort i år. Kan iaf. avslöja att det är en väldigt mysig, kärleksfull och handlar om våran framtid tillsammans julklapp och jag vill att det ska gå rätt till eller att han får just detta i julklapp.. Skulle naturligtvis kunna vara årspresent, men då fick han en tavla jag själv målat och gjort..

Nej, nu är det dags att säga tack för mig och så ska jag fundera lite kring julklappar..
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0