♥ 091221

I lördags var jag på kryssning, och det var super roligt.. Tog tyvärr inga bilder så får se om någon annan gjorde det, vet att min far tog hur mycket kort som helst men sen är frågan om hur bra de blev.

När jag kom hem i går från kryssningen, var det bara att äta middag samt duscha sedan iväg till min pojkvän direkt.. Var verkligen super seg, men vad ska man göra när man vill träffa honom innan han åker i väg för julen.

Så jag kom precis hem från honom nu, fick skjus hem av hans mamma så det var skönt iaf. att slippa gå sisodär 45 minuter i omkring 9 minus grader.

I morgon åker jag till min pappa, så jag måste packa osv. redan i dag för jag åker hyffsat tidigt i morgon in till stan. Man vet ju hur tågen kan gå om det är snöstorm eller liknande i morgon och lika bra att vara på den säkra sidan om det skulle vara något sådant i morgon.


Kommentarer
Postat av: Josihanna

God jul ! =)

Postat av: Linnea

JOSIHANNA SVAR Tack detsamma =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0