♥ 091215 - Tisdag

God morgon!

I dag blev jag väckt runt 8-tiden, ganska tidigt men jag pigg så det var bara att gå ner och äta frukost med hela familjen. Ja, min mamma är sjuk så hon är hemma.

I går / i natt har det snöat jätte mycket, snöar ännu, riktigt mysigt ute faktiskt men lite kyligt eftersom det är minus grader. Min lillebror undrar nog vad som hänt ute tror jag minnsan, han är iaf. ute och åker pulka nu.. Kul kul! Han är så himla gullig när han är påpälsad och sitter i pulkan och bara kollar på snön.


Kommentarer
Postat av: luckeboi

Kolla in tårfyllda ögonblick från Svenska Hjältar på min blogg. Såg du på det igår? :)

Postat av: Linnea

LUCKEBOI SVAR Nej såg tyvärr inte på galen i går ja men det får jag ta och göra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0