♥ 091210 - Torsdag

Halloj, bättre sent än aldrig right(?)

Har haft fullt upp i dag och skulle igentligen ha träffat min älskling i dag men han kände sig lite risig så vi sket i att ses, kommer ju fler dagar som sagt och mycket mysigare att träffa sin älskling om han är frisk och kry..

Fredag som sagt i morgon och det känns faktiskt hur skönt som helst. Tiden rullar på otroligt snabbt tycker jag, snart lucia.

Nästa helg är det kryssning med hela tjocka släkten, undra hur den kommer sluta brukar alltid vara grymt roligt på dessa kryssningar så det är något som jag ser fram emot.. Tyvärr så ska inte min älskling följa med, men sånt händer kommer ju fler kryssning han kan hänga med på eller som vi kan åka tillsammans så inte hela världen.. Han får styra något på egen hand här hemma i stället och göra något riktigt skoj. Det är han värd!

Känns som om man skriver samma saker hela tiden här på bloggen faktiskt, så jag får ta och utveckla de här lite granna tror jag..



Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0