♥ 091208 - TISDAG

God dag,

Känns som om mitt första inlägg i princip varje dag alltid lyder "God morgon, i dag är det tisdag bla bla dagarna går snabbt, i dag ska jag bla bla" känns inte så orginellt så att säga.. Så i dag ska jag inte skriva något om att det är tisdag, vädret eller något i den stilen..

Senare i dag tänkte jag iaf. göra ett inlägg om Antagningen till högskolan eftersom antagningsbesked 1 kommer nu i början av decemeber till vårterminen 2010. Samt lite annat allmänt om högskolan i allmänt. Eftersom jag pluggar på högskolan måste jag ju börja skriva lite mer om den, hur det är osv. för det är alltid kul att veta om man själv funderar på att börja.

I början när jag funderade på att söka till högskolan, undrade jag naturligtvis hur det var osv. att gå som tur var hade jag min syster som studerar på lärarhögskolan i uppsala och äsch skriver det i inlägget senare ist.

Önskar er alla en underbar dag iaf.

Gammal bild på mig kanske inte världens seriösaste bild men det är för att det var innan jag skulle ut på krogen..

Jag ca. 18 år dvs. 2 år sen



16 dagar kvar till Julafton
23 dagar kvar till Nyårsafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0