♥ 091206 - Andra advent

Då var det åter Söndag och helgen snart över, känns som om helgerna bara går snabbare och snabbare.. Vilket känns skönt i nuläget eftersom man vill att julen och nyår bara ska ha varit så man kan känna att våren / sommaren är på ingång.

Helgen har jag som sagt spenderat med min underbara pojkvän och firat våran 1 årsdag med 3-rättersmiddag ute på en mysig restaurang här där jag bor. Var verkligen super god middag! Åt på grekisk restaurang med tzatziki osv. och det vet man hur det slutar, såklart med en full och mätt mage..

Kom hem för en stund sen och det var inte direkt roligt att komma hem, eftersom mitt rum är ett bombnedslag och jag orkar verkligen inte fixa i ordning som vanligt.. Snart måste jag nog fixa allt, eftersom det är min packning från när jag flyttade hem från Uppsala som ligger i påsar / väskor med bestick osv. så lika bra att fixa i ordning det här för det hjälper inte ju mer jag väntar, måste ju ändå göras till slut..


Jag ♥ my love "J"



18 dagar kvar till Julafton
25 dagar kvar till Nyårsafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0