Snart skolstart men..

Den här veckan är det skolstart för de flesta, men inte för mig, för jag har ju tagit studenten men min utbildning jag kommit in på börjar nästa vecka på Gotland, får se om jag ska åka dit iaf. och pröva på det får vi se inte bestämt mig ännu.. Men lägenhet har jag iaf. inte fått ännu i Visby.

De flesta kan jag tro, håller på att inhandla almanackor, pennor & sydd osv. som man kan behöva inför ny termin i skolan, känns lite tråkigt att allt det där är över för min del..

Ett bra minne jag har är från när jag började gymnasiet, gått om så jag började 1an 2 gånger, var faktiskt riktigt roligt de första dagarna på båda programmen jag påbörjade på gymnasiet, men gick alltså bara en fullt ut. De program jag gick var fordonsprogrammet första året i Bålsta efter 9an sen bytte jag till Samhällsprogrammet med inr. på ekonomi i Nacka. Riktigt roligt båda utbildningarna!

Till alla er som ska börja skolan i höst vill jag bara säga att "ta skolan på allvar, annars kommer ni ångra er när ni blir äldre".. LYCKA TILL!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

vilken utbildning ska du gå på i gotland? min syster ska också börja där nästa vecka :) ni kanske har samma program !? vilket?

Postat av: Anonym

Jättefin bloggdesign! :))

Postat av: Lia

Anonym svar; Tack så mycket =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0