Utgång & Peter Siepen

Är just nu hemma hos min pojkvän Jeppe, tänkte bara skriva några rader om gårkvällen innan jag drar hemåt.

Igår var vi alltså ute på krogen tillsammans med några andra, och väl där hade de en "gäst-dj" och det var Peter Siepen, han spelade väll ganska hyffsad bra musik.. Men i mellan åt, var det dock inga bra låtar alls.. Men smaken är väll ganska delad och svårt att spela musik som alla tycker om hela tiden. Jobbigt jobb det där!

I övrigt var det ganska skoj ute i går, drack inte så mycket heller, det behöver man inte göra, kul kan man ha iaf. och det hade jag!

I dag är det söndag, känns faktiskt lite tråkigt.. För snart är det måndag, ny vecka och nya tag i pluggandet på högskolan. Nästa vecka blir lite mer kämpig, för det är lite mer att göra.. Men det ska nog gå bra!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Nyss ätit =D

Postat av: Amanda

hej vad söt du är :D

Postat av: Anonym

pSnygg blogg ! :)

Postat av: Helene

ohja, typ bästa kvällen någonsin! riktigt grymt kul hade vi :)



ja, och sen kan det bli jättejätte varmt till våren/sommaren igen :D perfekt!!

Postat av: ida

sv: bra bra! jo de är bara bra tack :)

Postat av: linda

så snygg och tuff blogg!

Postat av: Lia ☆ Keep it real

Åhfan, vad roligt! Det var skit länge sen som jag var på krogen! Men jag kör samma stil som du gjorde igår, dricker inte speciellt mycket. Man kan som sagt ha roligt ändå, och man har garanterat roligare dagen efter när man slipper vakna bakis och sliten ;P



Själv var jag bara hemma och tog det lugnt igår! Rätt skönt faktiskt, men hade kanske vart roligare med lite sällskap iallafall! Men alla envisas ju med att festa på helgerna!



Vad läser du på högskolan? :)

Postat av: Hilea

han klarar jag inte riktigt av, tyckwer han verkar så dryg... haha

Postat av: Hilea

kan ju hända han växt upp lite=) detta va för väldigt många år sedan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0