Letar boende på Gotland

Just nu letar jag för fullt efter ett boende på Gotland i höst pga. att jag ska börja plugga där troligtvis i höst.

Har gått ekonomi programmet på gymnasiet, så jag känner "Varför inte fortsätta i samma spår?" så ska plugga på ekonomprogrammet på gotland.

Jag väger för och nackdelar kring att flytta och plugga på gotland och nackdelarna är;
-Pojkvännen bor där jag bor, långt ifrån, men kommer nog fungera iaf.
-Min lillebror kommer hem 1 vecka innan jag börjar skolan.

Bla bla mycket tankar i huvudet just nu, men först och främst måste jag fixa någonstans att bo på Gotland, om jag nu beslutar att flytta dit..

Så om ni vet någon som vill hyra ut ett rum/ lägenhet eller liknande, tveka inte att höra av dig till mig skulle vara jätte snällt. För skolan börjar 24 Augusti! Vilket är om 2 och en halv vecka..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0