Kommit hem från Falun nu!

Hann tyvärr inte skriva något i bloggen innan jag åkte till Falun med min pojkväns familj, men nu har jag iaf. kommit hem från underbara dagar tillsammans med de.

Igentligen skulle jag inte följt med, men det var en som inte kunde följa med och då var det klart att jag hängde med eftersom det är alltid trevligt att göra saker tillsammans med sin pojkvän (Alternativt med hans familj). Bodde på hotell Scandic i Falun, riktigt underbart hotell måste jag säga! Men vi bodde på våning 11, så lite höjdrädd var man allt.

I dag har det varit stekande värme, och det är även just nu, tyvärr, men det är ändå skönt på något sätt med värmen för snart är det höst igen och man kommer ju sakna sommaren jätte mycket då.

Kikar just nu på lägenheter på Gotland, för jag har ju fått Antagningsbesked 2 i dag från högskolorna runt om i Sverige och är fortfarande reserv på de andra platserna och fortfarande antagen till Gotlands högskola, så jag ska nog pröva på den utbildningen iaf. så får man se hur det går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0