Flytta tillsammans med min syster?

Jag vet inte om jag skrivit något här om att jag och min syster har kollat på lägenheter som vi kanske ska flytta till, tillsammans. Det vi har kikat på är 3:or och 4:or i Uppsala.

I dag fick vi att vi har fått 3st lägenheter, men eftersom det är studentlägenheter skickas samma erbjudande till några andra också samtidigt, så vi får se om vi får lägenhet.. Vi sa "ja" till en lägenhet som är en 3:a och sa "nej" till 4:orna vi sökte och fick, eller hur man ska säga. Sedan visa vi vårt intresse för en 3:a till i Uppsala.

Så vi får se om jag och syrran flyttar ihop i höst och blir sambos, då har jag en sambo och en pojkvän, låter lite fel, men det är sant.. Aldrig bott tillsammans med min syster för hon har bott hos våran pappa, eller vi har bott tillsammans med jag var kanske 10-12 år när hon flyttade så jag kommer inte ihåg så mycket från den tiden..

Håll tummarna för oss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt, vill också flytta hemifrån =/

Postat av: Lia

Anonym: Aa, det ska faktiskt bli roligt om det blir så, pröva på helt enkelt hur det är att bo själv.. Hehe vill du, det är ganska skönt och jobbigt på ett sätt men vi får se aldrig bott själv =)

Postat av: ireen

sv: japp det har jag själv

Postat av: Elliz

Jag kan nästan tro att kärlek är farligt ibland.. hehe..



Fin blogg förresten.. Försöker få ny design på min men har ju ingen direkt fantasi verkar det som.. Den har försvunnit.. =/ hehe..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0