090829 - Lördag

I dag är det Lördag och ganska fint väder ute i vilket fall är det varmt men solen är bakom molnen.

Har påbörjat den här meningen nu sjuttiotusentals gånger, och jag vet ännu inte riktigt hur jag ska uttrycka mig på bästa sätt.. Men iaf. i dag eller i går rättare sagt blev jag super besviken och ledsen (Eller iaf. en aning), och i dag känner jag lite så också beroende på vad som sker i kväll och hur allt slutar..

Ska inte vara sur eller så, för det är jag verkligen inte utan jag ska vara glad men jag blir så förbannad (Inte riktigt, men jag överdrev lite nu) när man tror man planerat något tillsammans och sedan krossas sina planer senare på kvällen.. Sedan krossas de igen och igen, och så sitter man hemma i stället för att göra något för man är så sent ute och inte kan åka någonstans för att tiden har runnit i väg. (Nu skrev jag om i går kväll).

Ni behöver inte kommentera om det är något dumt, för jag är verkligen ledsen och behöver inte några dumma spydiga kommentarer..
Jag ville bara skriva av mig lite, menade inte att vara spydig själv nu, men ni förstår säkert att det finns människor som skriver taskigt till en oavsett vad man skriver.. Inte för att någon har gjort det än, men man vet aldrig..


Kommentarer
Postat av: ida

sv: ja gör det, jag rekomenderar verkligen :)

Postat av: simone

Sv: Sööt du är :) Toppen med mig, själv? :)

Postat av: Helene

men åh vilken söt blogg du har! :D

Postat av: minnie

Tack jätte bra förklaring, nu har jag hittat :)

Postat av: [lisa bjernhagen]

tyck till i mitt senaste inlägg, - nitar och läder tillhör rocken! kapa modet,

Postat av: Caroline

svar: jag lyssnar på musik :)

Postat av: Malinhe - fotobloggen ♥

hoppas du får en fin kväll!

KRAMAR! /malinhe ♥

Postat av: Jagheterintesune

Leighton Meester tror jag. :) Ja, håller med! :D

Postat av: Lia ☆ Keep it real

Usch ja, man blir verkligen besviken och ledsen när något ställs in som man har sett fram mot =/ Hoppas denna kväll blir bättre!



..och alltid finns det folk som inte kan bete sig på nätet, lämna elaka kommentarer! Ser att du sluppit det hittils i inlägget, skönt det!



Du är jättejätte söt :)

Postat av: Blondinbloggen!

Kolla in nästa STORA skvallerblogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0