090818 - Tisdag

Sov hos min pojkvän i natt, och han hade sovmorgon till kl.10 så det var skönt.. Så passade på att gå upp tidigt i dag jag med, så nu har jag tagit mig en skön promenad hem och ätit frukost.

I dag ska jag förbereda min mamma och styvpappas hemkomst i morgon (+min lillebrors såklart) genom att städa lite och skriva en inköpslista tills i morgon. Jag och min syster ska åka till Arlanda och hämta de i morgon, de kommer på kvällen runt 21 om allt går som det ska så det är skönt då hinner man handla osv. under dagen i lugn och ro.


▫ Städa, skura osv.

▫ Skriva klart mitt CV


 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

okej :) hon ska flytta till visby på söndag och hon ska gå nån inrednings arkitekt linje.. Så du ska inte till visby längre ?? förstår att du e skoltrött :P

Postat av: Jennifer

ahh :) jag håller tummarna för ett roligt jobb ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0