090812 - Onsdag

God eftermiddag!

Tänkte inte skriva så långt, för min pojkvän kommer snart hem till mig en stund innan han och några andra ska åka och fiska i dag igen. Hoppas de får fisk i dag bara!! Alltid roligt..

Nu är det iaf. en vecka kvar tills min mamma kommer hem från Kina tillsammans med min lillebror, ska bli roligt men ändå inte, för det blir en stor omställning för oss alla här hemma när han kommer.. Men man får se det genom fingrarna, och hoppas det bara blir positivt.

Snart börjar högskolorna iaf. och jag vet inte hur jag står inför valet just nu att flytta ner till Gotland, känns bara så tveksamt eftersom jag inte vill låna pengar från csn om jag inte är säker på att det är det här jag vill..

Kommentarer
Postat av: ronak

HEJ SÖTNOS! :)

Jag har en liten tävling i min blogg nu, väldigt enkel, :) Du ska fixa en bild där det står '' / ronak ''

Den som fixar snyggast får välja mellan två alternativ, en länkning eller en bloggdesign. Kolla in min blogg där det står mera information!

Skulle vara JÄTTETACKSAM och du var med! :)

/ pppiggelin.blogg.se

Postat av: Anonym

Hej ,

nu så kan du anmäla dig till veckans blogg hos mig. :)

/ olivia .



ps. fin blogg

Postat av: Olivia

Hej ,

nu så kan du anmäla dig till veckans blogg hos mig. :)

/ olivia .



ps. fin blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0