090809 - Söndag

Trodde ni jag glömt bort min blogg, så hade ni helt fel! Har haft annat att göra kan man säga nu under några dagar faktiskt, och det är lite små jobbigt i bland att vara hemma själv utan sin mamma man måste hålla ordning, tvätta, handla mat, laga mat, diska och underhålla blommorna och även underhålla sin pojkvän i mellanåt kan man väll tillägga.

I fredags var det grillnings vid en strand nära där jag bodde, trevligt bla bla nog om det, i går bjöd jag hem några vänner till mig och grillade och sedan spela wii, riktigt roligt faktiskt! Tack allesammans som var hos mig i går!

Har även varit fint väder hela helgen, men det har jag inte märkt pga. att jag har legat och sovit halva dagen.. Men i dag och i fredags blev det badning, riktigt underbart med sommaren just nu men dock inte om kvällarna då det är grymt varmt på min övervåning där jag bor.


Jag

Kommentarer
Postat av: - H*

- fin bild : )

Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

vilken söt blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0