090806 - Torsdag

God morgon!

I dag är det Torsdag och det känns faktiskt inte som Torsdag i dag, vet inte riktigt varför men det är bara så.. Är iaf. ensam hemma ett tag till, för snart kommer min pojkvän på besök och ska äta middag här i kväll tillsammans med min syster och mig (Om min syster kommit hem dvs.)

Solen lyser ute och det är super varmt, riktigt kvavt faktiskt, så det blir kanske bad i dag innan middagen skulle vara härligt iaf. För det var ett tag sen nu jag badade, och det är ju tack vare att det varit lite ostadigt väder nu ett tag.

Dagens planer i dag är att rätta och förlänga min styvpappas lotto, handla lite smaskiga grönsaker, nudlar och kryddor till kycklingen vi ska äta i kväll till middag, får se vad vi hittar på.. Sen ska jag även vattna blommorna och sånt tråkigt tjafs.



Bild från Sandhamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0