♥ SRF möte

I dag har jag varit ledig men har ändå varit fullt upp hela dagen ändå.. När jag vakna var det bara att slänga sig upp till telefon och ringa Syncentralen för att boka om tiden jag fått, de var lika trevliga och tillmötesgående som alltid och vi hittade en ny tid och jag hoppas verkligen den passar bättre för mig för jag måste ju dit på undersökning igen! 
 
När det var överstökat var det dags för frukost och tog även fram mina hårda linser och satte i de, blev överraskad hur snabbt det ändå gick att sätta i de då jag inte gjort de på några veckor nu.. Sved jätte mycket till en början, rann från ögat men sedan lugna de ner sig iaf. men på ena ögat var det jättestörande då det var som en genomskinlig kant jag såg hela tiden.. Såklart höger ögat som jag tidigare opererat!
 
Gick sedan över till min Mormor och Morfar. Efter jag varit där en liten stund var de dags att åka på SRF möte här där jag bor, vi fick en gäst i dag som pratade om utvecklingen av bostäder osv. här i kommunen och det var väldigt intressant.. Även lite fika på det och det var faktiskt många som hade kommit idag på mötet och det är alltid roligt att se hur många som engagerar sig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0