♥ Söndag

Hejsan! I dag åkte hem direkt nästan från J efter vi ätit frukost eftesom det var firande av min lillebror som blev 4 år i fredags. Hela släkten kom och vi fikade och hade de trevligt. När vi var klara med de åkte jag med min syster hem till henne och hennes pojkvän.. Vi åt en frukstansvärt god middag, spela Bingolotto - Såklart ingen vinst! Sedan tittade vi på X-factor och början av Komissarien och Havet innan jag gick hem.
 
Är nu hemma och ska nog strax lägga mig ner i sängen och kika på en film innan jag ska sova. Ledig i morgon och i morgon är planen att shoppa lite, tvätta och städa. Älskar att vara ledig mitt i veckan och speciellt en måndag när man varit ledig en hel helg ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0