Snart iväg till jobbet!

Hej hej!

Inte uppdaterat så mycket denna månad så därför tänkte jag slänga iväg en liten uppdatering nu bara innan jag ska åka till jobbet..

I helgen jobbade jag på fredagen till kl. 19 och direkt efter jobbet drog jag hem till Jesper och åt middag med hab, myspys! Sen på lördagen kika vi lite tipset sedan åkte jag hem för jag skulle jobba dagen efter så hade en del och fixa..

Helgen innan var jag ute på krogen efter jobbet på fredagen, var jätte trevligt och sedan på lördagen åkte jag och mamma på shoppingrunda och handla lite fina kläder och skor, på kvällen åkte jag och Jesper in till stan och såg Abduction, åt middag och myste..

Sen är det bara jobb! Ska iväg nu och jobba, i dag blir det jobb 10-19.15 men tar ca en timma att åka så därför måste jag åka snart.. Jobbar iaf inte helg denna vecka, ganska skönt även att jag gärna jobbar helg också..

Skriver mer senare om jag hinner när jag kommer hem ikväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0