111025 - Utbildning

God morgon!

Vaknade vid halv 6 i dag cirka men log kvar i sängen ett tag, det är så skönt! Har iaf. ätit frukost, drickit kaffe, sätt nyheterna och fixat så ska snart bege mig till tåget för att åka till jobbet för utbildning hela dagen i dag.. Skulle ha jobbat men har fått lite andra arbetsuppgifter så ska på utbildning och lära mig, känns kul! Sätta sig vid "skolbänken" igen..

Har jobbat på mitt jobb nu i nästan 8 månader och det känns inte som om det har gått så pass lång tid som det nu gjort, men det är nog för att det är roligt på jobbet och att jag trivs. Ville ha ett jobb med varierande arbetstider and I love it!

Får se bara om schemat ändras eller om det blir samma som jag har iomed att jag fått lite nya arbetsuppgifter, blir spännande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0